Jaap en Gea in WEST-AMERIKA 2012

Aankomst San Francisco

Om 07:00 uur met de taxi naar schiphol, alles verliep volgens plan, vlucht ging echt perfect, we werden ontzettend verwend

Laughing
Hapje drankje het bleef maar doorgaan.

We kwamen om 13:05 uur plaatselijke tijd aan in San Francisco Oakland, de douane duurde erg lang, koffers stonden al klaar! Toen op naar de auto, nu ff lachen (Jaap en Gé in de USA) wat blijkt we hebben de auto bij een ander vliegveld gereserveerd, SFO (San Francisco International Airport)en wij waren geland op Oakland. Oké denk je dan hier zit ook een Alamo ff veranderen, ja dat kon wel maar dan moesten we de hoofdprijs betalen. Maar ons krijg je niet gek, dus wij weer in de shuffle bus naarhet vliegveld, daar een taxi genomen en uiteindelijkeen schitterende GMC gehuurd (zie foto). Toen konden we eindelijk naarhet hotel, het was inmiddels 16:00uur.Even ingecheckt en in de buurt gaanrondrijden.Daarna een frozen margarita gedronken een klein hapje gegeten en nu naar bed!

Veel lieve groetjes Jaap en Gea

Sylvia en Ger

Gelukkig toch nog alles goed gekomen. Veel plezier!

Anita

Lache man ,maar fijn dat jullie goed zijn aangekomen

Corrie

Wat leuk om zo op hoogte te blijven van jullie avonturen, en het eerste avontuur dus al beleefd! Veel plezier!!

annelies

Fijne vakantie!

Karin

Hallo Jaap en Gea,

Fijn dat jullie goed zijn gearriveerd. Heel veel plezier! Geniet ook voor ons!!

Janna

Enne, waar is die GMC?

Rene

Je moet er wel wat voor doen .... maar dan heb je ook wat ;-) Suc6 en een veilige trip.

Annemarie

Leuk, meteen een avontuur. En ach, je hebt vakantie en dus tijd!
Veel plezier en doe voorzichtig.

Hans

Ik zie zeehonden staan op de foto, daarvoor hoef je toch niet naar Amerika hebben we ook op Terschelling.
Veel plezier verder