Jaap en Gea in WEST-AMERIKA 2012

Van Furnace Creek naar Las Vegas

Net wakker geworden in het overweldigende Las Vegas, wat een beleving! We waren vroeg gaan rijden, lekker rustig en dan die uitzichten, @Renéschiterend, gewoon te veel om op te noemen. Toen we vlak bij Las Vegas waren hebben we even gestopt bij Bassproshop, waar ze echt van alles verkopen, van boten, visspullen, bbq tot wapens, wij hebben er wat kleding gekocht.Toen op naar het hotel om in te checken, de koffers werden opgehaald, wij de auto geparkeerd en daarna op onze kamer een belletje en daar waren onze koffers weer, hoezo luxe hihi. Even bijkomen en daarna gaan rond gaan kijken, tjonge wat een stad, al die gokkasten, lichtjes, mensen, hier is hetwel druk, verkeer, indrukken die je echt ff moet verwerken. Later op de avond is Gea een gokje gaan wagen, 1 dollar kast gebeurde niets, of liever gezegd Gea wist niet wat ze moest doen. Dus op naar een andere kast, dit was een 25 cent kast (als je dit zo mag noemen) en raad eens wat na in totaal 3 dollars won Gea 93 dollars, vette winst dus vlug cashen maar, hier hebben we een lekker drankje op gedronken en ontzettend gelachen. Lieve groetjes vanuit Las Vegas

Syl en Ger

Jeetje Gea 9,3 miljoen gewonnen! We komen eraan ;-)
P.s waar kunnen we de tickets op Schiphol op halen bij de business class balie ;-)

Janna

Ja, en dan maar zeggen dat ik altijd win poeh. :)

Annemarie

Kom op, zet die 93 dollars vaanvond weer in! En dan weer ver-31-voudigen!

Eva uit Den Haag

Hallo! wat leuk om jullie reislog te zien. Wij zijn vorige week zaterdag net teruggekomen van bijna dezelfde reis, maar wij waren met de camper. Wat leuk om te zien hoe jullie het hebben. In Frisco hadden jullie gelukkig beter weer dan wij. En ook Death Valley mochten wij nog niet in met de camper, dus die hebben we overgeslagen.
Tip: blijf vooral even in Bryce Canyon, dat is zooo mooi! dat kun je heel goed bewandelen. Daarna vonden wij de Grand Canyon eigenlijk niet meer zó spectaculair (totdat we met de heli gingen vliegen, haha). Ik denk dat ik af en toe nog even meelees, gewoon om het allemaal nog eens te genieten. Veel plezier op jullie verdere reis!

Jaap&Gea

@Eva bedankt voor de tip, morgen gaan we naar Bryce.

GJ en Miranda

Gea alles op rood en what happens in Vegas stays in Vegas. Veel plezier!

Anita

Flinke winst joh , gaat je goed af dat gokken

maria

hamburgers voor dienst P&O!! Dat gaat wel lukken toch voor die 93 dollar? hahahaha