Jaap en Gea in WEST-AMERIKA 2012

Las Vegas naar Bryce Canyon

We hebben de foto's van de grote camera nu ook en ik zal nog een paar foto's van Death Valley, die we erg mooi vinden plaatsen. Inmiddels hebben we Las Vegas, na nog een GOEDE winst (spelletje roulette) achter ons gelaten en zijn naar de Bryce Canyon gereden. Hier hebben we een paar uur doorgebracht, wat is dit een schitterende omgeving, je kijkt je ogen uit. We hebben inmiddels een eenvoudig motelletje gevonden waar we overnachten om morgen richting Page te gaan. Groetjes Jaap en Gea

Van Furnace Creek naar Las Vegas

Net wakker geworden in het overweldigende Las Vegas, wat een beleving! We waren vroeg gaan rijden, lekker rustig en dan die uitzichten, @Renéschiterend, gewoon te veel om op te noemen. Toen we vlak bij Las Vegas waren hebben we even gestopt bij Bassproshop, waar ze echt van alles verkopen, van boten, visspullen, bbq tot wapens, wij hebben er wat kleding gekocht.Toen op naar het hotel om in te checken, de koffers werden opgehaald, wij de auto geparkeerd en daarna op onze kamer een belletje en daar waren onze koffers weer, hoezo luxe hihi. Even bijkomen en daarna gaan rond gaan kijken, tjonge wat een stad, al die gokkasten, lichtjes, mensen, hier is hetwel druk, verkeer, indrukken die je echt ff moet verwerken. Later op de avond is Gea een gokje gaan wagen, 1 dollar kast gebeurde niets, of liever gezegd Gea wist niet wat ze moest doen. Dus op naar een andere kast, dit was een 25 cent kast (als je dit zo mag noemen) en raad eens wat na in totaal 3 dollars won Gea 93 dollars, vette winst dus vlug cashen maar, hier hebben we een lekker drankje op gedronken en ontzettend gelachen. Lieve groetjes vanuit Las Vegas

Furnace Creek

Het zwembadwater was lekker warm, dus je hoefde niet te wennen, afkoelen deed je daarna. We zitten nog in Furnace Creek (genoten van een prachtige sterrenhemel, tip van Rene&Miranda, midden in Death Valley we gaan straks rustig verder richting Las Vegas, waar we een hotel hebben geboekt via Hotwire en we komen in het hotel Aria bijde strip. We gaan het zien. groetjes Jaap en Gea

Van Mammoth Lakes naar Death Valley

Vanmorgen om 07:30 uur weg gereden, eerst langsde bakker, om lekkere broodjes te kopen voor onderweg. Toen gaan rijden en om een uur of 9:00 rustig onderweg een ontbijtje genomen. Hoe dichter we bijDeath Valley kwamen hoewarmer het werd, het is nu zo'n 38 graden Celsius. We gaan zo even zwemmen om af te koelen. Verder weer mooie plaatjes gezien we zetten er een paar bij om mee te genieten. Groetjes Jaap en Gea

Yosemite park en onderweg!

Hallo allemaal, Hier zijn we weer, we zijn vanaf San Francisco gaan rijden naar Yosemite en daarna door naar Mammoth lakes, waar we nu zijn. We hebben heel veel gezien onderweg, het is schitterend weer, niet te druk op een paar bussen Japanners:-) na. We hebben nu een hotelkamer met uitzicht op (geloof het of niet) de piste, we zitten in een wintersporthotel. De meeste bewoners zijn alles winter klaar aan het maken, gebouw schilderen, of gewoon gesloten op een paar winkeltjes en restaurantjes na. Tot later, groetjes Jaap en Gea

San Francisco

Vandaag zijn we de hele dag in San Francisco geweest, auto bij het hotel laten staan en met een bus naar Down Town. Hier een city tour geregeld, wat hebben we zoal gezien:

Fishermans Wharf, pier 39, China town, Italian town,Twin Peaksschitterend uitzicht,Golden Gate Bridge, een stuk met de Cable Car meegereden en zo was de dag weer om.Groetjes Jaapen Gea

Aankomst San Francisco

Om 07:00 uur met de taxi naar schiphol, alles verliep volgens plan, vlucht ging echt perfect, we werden ontzettend verwend

Laughing
Hapje drankje het bleef maar doorgaan.

We kwamen om 13:05 uur plaatselijke tijd aan in San Francisco Oakland, de douane duurde erg lang, koffers stonden al klaar! Toen op naar de auto, nu ff lachen (Jaap en Gé in de USA) wat blijkt we hebben de auto bij een ander vliegveld gereserveerd, SFO (San Francisco International Airport)en wij waren geland op Oakland. Oké denk je dan hier zit ook een Alamo ff veranderen, ja dat kon wel maar dan moesten we de hoofdprijs betalen. Maar ons krijg je niet gek, dus wij weer in de shuffle bus naarhet vliegveld, daar een taxi genomen en uiteindelijkeen schitterende GMC gehuurd (zie foto). Toen konden we eindelijk naarhet hotel, het was inmiddels 16:00uur.Even ingecheckt en in de buurt gaanrondrijden.Daarna een frozen margarita gedronken een klein hapje gegeten en nu naar bed!